כמה עולה לתחזק בריכה


כבר יותר מעשר שנים שחברת TD-M מתמחה באחזקתן של בריכות שחייה פרטיות, טיפוליות וציבוריות. בתוך כך, אנשים ובעלי תפקידים רבים האחראיים על בריכת שחייה נוהגים לשאול אותנו כמה עולה לתחזק בריכה. חשוב להבין שהתשובה לשאלה זו אינה אחידה ותלויה בין היתר בטיפולים הנדרשים ותדירותם, מספר המשתמשים בבריכה, הפעולות המבוצעות לבד או בעזרת בעלי המקצוע, סוג החבילה שבחרתם ועוד מאפיינים של הבריכה עצמה.

חשיבותה של תחזוקת הבריכה

בכל מוסד ציבורי המחזיק בריכה ידוע כי חובה לעמוד בתקנים שהציב משרד הבריאות, אשר מטרתם לשמור על בריאות המשתמשים, וקיימים עוד תקנים רבים נוספים שקשורים לבטיחות. עובדה זו ידועה בדרך כלל גם לבעלי בריכות טיפוליות, אך פחות לאנשים שרק בנו בריכה בשטח פרטי. לכן, חשוב להדגיש שבריכה אינה רק מקור להנאה גדולה שברחצה, צינון בימי הקיץ או שחייה במים מחוממים בחורף. היא גם מהווה מקור למגוון רחב של בעיות תברואתיות, כגון ירוקת, חיידקים ונגיפים המתרבים במים, שעלולים לפגוע באופן ממשי במתרחצים אם אינם מטופלים כראוי ובאופן שוטף.

מה כוללת אחזקת בריכה

ראשית, חשוב לציין כי אנו מציעים על תחזוקת בריכה מחיר משתלם במיוחד, על פי צרכי הלקוח. כפי שאמרנו, העלות משתנה בהתאם למאפיינים שונים של הבריכה והשימוש בה. ואולם, באופן כללי תחזוקה המבוצעת על ידינו כוללת שמירת תנאי מים נאותים מבחינת כלור, חומציות ועכירות, כאשר רמת החומציות הנכונה דרושה לפעילות אפקטיבית של חומרי החיטוי. כמו כן, השירות כולל טיפול ומעקב רציף אחר חדר המכונות, וקריאות שירות ללא תשלום 24 שעות ביממה. בנוסף לכך, בבריכות ציבוריות וטיפוליות ניתן לרכוש חבילה מורחבת, שכוללת צוותים נדרשים לניהול המתחם כגון אנשי ניקיון, מפעילי בריכה ומצילים.

למה TD-M?

פנייה אלינו לצורך אחזקת בריכות מעניקה לכם שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, מטעם חברה המכירה היטב את תקני האחזקה, דרישות משרד הבריאות ושאר גופי הפיקוח. כמו כן, אנו מציעים עבור תחזוקת בריכה מחיר כדאי לצד מגוון רחב של פתרונות חסכוניים וייעודיים המתאימים לצרכיכם. לפרטים נוספים, פנו אלינו בטלפונים09-8618018  ו-  ,054-244555ואנו נשמח לספר לכם עוד על כמה עולה לתחזק בריכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים